ارتقا سئو سايت
نوشته شده توسط : اهورا وب

در دنیای امروز حتی اگر وبسایتی از لحاظ طراحی گرافیک، امنیت، سرعت، محتوا و... بهترین سایت اینترنتی باشد اما بیننده‌ ای نداشته‌باشد، این سایت ارزشی نخواهد داشت.

امروزه اکثر استفاده‌کنندگان اینترنت از طریق موتور های جستجوگر به اطلاعات مورد نیاز خود دسترسی پیدا می‌ کنند و ارتقا رتبه سایت در گوگل بمعنای افزایش بازدید سایت و افزایش فروش آن خواهد بود.

بهمین جهت اکثر مدیران کسب و کار های اینترنتی به اهمیت SEO و بهینه سازی سایت واقف هستند.

سئو را در یک جمله می توان بهینه سازی سایت برای موتور های جستجو بیان کرد. بعبارت دیگر استفاده از تکنیک هایی که باعث میشود سایت شما در صفحه اول گوگل قرار گیرد را سئو گویند.

برخی این فعالیت‌ ها را با نام بهبود رنکینگ سایت می‌ شناسند و برخی دیگر عبارت ارتقا رتبه سایت را استفاده می‌کنند.

در پروژه‌ هایی که هدف از انجام خدمات بهینه سازی، فروش بیشتر است، ما با طبقه بندی کلمات کلیدی و ایجاد استراتژی محتوایی مخاطب را بسمت شما هدایت می‌ کنیم و آن را جذب و تبدیل به مشتری خواهیم کرد و برای تمام مراحل قیف بازاریابی اینترنتی برنامه‌ ای مشخص و حرفه‌ ای داریم.

ما در مجموعه اهوراوب با تجربه بسیار بالایی که در این زمینه داریم، بخوبی می‌ دانیم که هدف هر مجموعه ازبهینه سازی سایت چیست و همین طور نیاز های مخاطب و جستجو هایی که انجام می شود بر چه اساسی شکل می گیرد.

برخی از مشتریان ما به دنبال افزایش ورودی سایت هستند و ترافیک بیشتر از گوگل مدنظرشان هست، از جمله اینگونه مشتریان می توان به وبسایت های خبری اشاره کرد.

همین طور عده ای دیگر به دنبال افزایش فروش هستند، برای اینگونه پروژه ها هدف اصلی فروش است نه رتبه گرفتن در یک کلمه کلیدی خاص!

به این دلیل ما راهکار ها و فرآیند هایی را استخراج می‌ کنیم که بر آن اساس بتوانیم فروش بیشتری برای مشتری ایجاد کنیم و نرخ بازگشت سرمایه را افزایش دهیم.





:: برچسب‌ها: طراحی سایت , تبلیغات گوگلی , سئو , بهینه سازی سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 366
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 30 دی 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: